Hea meel on tõdeda, et sõitjate ja korraldajate järjekindla töö tulemusena on autode tehniline seisukord ja vastavus reeglitele üha paranenud.
Alljärgnevalt on välja toodud mõned punktid nii tehnilistest
tingimustest kui üldjuhendist, milledele vastavust järgmistel etappidel
erilise tähelepanuga jälgitakse.* Ühtlasi paluvad korraldajad tulla
võistlejatel mandaati ja tehnilisse kontrolli võimalikult aegsasti.* Vastasel
korral veedavad kohtunikud esimese tunni tegevusetult oodates ja pärast
võib ajahäda minna sedavõrd hulluks, et võistleja on sunnitud
treeningsõitu tehnilise kontrolli järjekorrast vaatama. Hinnaalandusi ja
ülejalalaskmisi tehnilise kontrolli kohtunikud tegema ei hakka.
*SK
autode tehnilised tingimused:*
1.2.1 Mürapiirang Lubatud 100 dBA
mõõdetuna FIA eeskirjade kohaselt, mõõdik asendis A/Slow, mikrofon 45° nurga
all 50 cm kaugusel summuti otsast, mootoril 4500 p/min, minimaalselt 1,5 x
1,5 m pinnast kattev alusvaip. Summuti ei või auto tagant välja
ulatuda.
3.1.3 Välised tuled võib eemaldada, kuid siis tuleb sulgeda
tekkinud avaused. Igas tulekattes võib olla ventilatsiooniava suurusega kuni
100 cm2. Väliste tulede kasutamisel peavad tuleklaasid olema
teibitud.
3.3.2 Teised klaasid peavad olema algsed koos turvakilega
või polükarbonaadist min. paksusega 1,2 mm. Kasutatav polükarbonaat ei
tohi kokku murdmisel murduda, samuti ei tohi olla pragusid. Kõik aknad
peavad olema asendatavad algsetega ja läbipaistvad. Sünteetilisi klaase
esiustel, esiklaasina ja tagaaknana ei või kasutada toonituna. Algsetel
klaasidel on ilma toonita turvakilede kasutamine kohustuslik (algsete
klaaside minimaalne läbipaistvus on 50%). Tagumistele küljeklaasidele tuleb
kanda võistleja nimi ja riigilipp.
*NB!*
Porilapid ei ole
ringrajaetappidel kohustuslikud. Tungivalt soovituslik on kasutada
ringrajaetappidel halva nähtavuse korral esitulesid. Need ei pea olema
originaalid, kasutada võib odavaid ja energiasäästlikke
led-lampe. Tagatulede (gabariidituled) võimsus peab olema 10W. Kasutada võib
ka võrreldava valgustugevusega led-lampe.
*SKV Üldjuhend:*
6.4
Superfinaal Superfinaal rändkarikale peetakse igal etapil pärast finaalsõite.
Superfinaalis võivad startida iga masinaklassi kaks paremat. Võistleja
loobumisel superfinaalsõidust saab õiguse paremuselt kolmas jne. Kui mingist
klassist ei ole kahte võistlejat, siis saavad võimaluse teiste klasside
võistlejad. Kokku kuni 12 võistlejat. 4WD klassi võistlejad superfinaalsõidus
ei osale. *Rahvakrossi võistlejad osalevad Superfinaalis tingimusel, et auto
ja võistleja ohutusvarustus vastab SKV teistele masinaklassidele
kehtestatule.* Stardijärjekord määratakse päeva parimate ringiaegade alusel
(k.a treening), aeglasemast kiiremani. Superfinaalsõidu võistlusdistantsi
pikkus määratakse võistlusjuhendiga. Superfinaali pikkus 7 ringi.
10.1
Esiklaasi ülaservas on kohustuslik ja lubat ud vaid: paremal võistlusauto
number, keskel
superkross.ee, vasakul Erki Sport logo.
3